Marikenloop -jaar 1-

Bedrijf/ Organisatie
Marikenloop, Stichting Zevenheuvelenloop

Opdrachtgever
Tom Weijers

Datum/periode
16 mei 2010

Opdracht en mijn rol en verantwoordelijkheden daarbinnen:
Ik kreeg de opdracht om op het veld te staan en te controleren of de dames het goede vak binnen liepen. Ook moest ik de vrouwen/hardloopsters informatie kunnen verschaffen wanneer zij vragen hadden.

Verloop opdracht:
Het werk is goed gegaan, ik kon duidelijk zien of de vrouwen in het goede vak stonden. Wanneer dit niet het geval was, gaf ik dat aan en hier hadden ze dan vaak een goede reden voor. Ik had hier van te voren bij de leiding al navraag naar gedaan of dat oke was, en dat mocht. Ook heb ik van te voren informatie ingewonnen zodat ik de vragen van de vrouwen kon beantwoorden.


De volgende competenties heb ik ontwikkeld:
1. Omgevingsbewustzijn

Competentie Omgevingsbewustzijn

Situatie:
Ik zat op de site van een krant, www.degelderlander.nl en zag daar een artikel over de Marikenloop.

Taken:
Er wordt van mij verwacht dat ik in de gaten hield wat er op het gebied van vrije tijd afspeelt, en dat ik hier op in haak. Ook is de bedoeling dat ik kranten lees, nieuwssites volg en actualiteitenprogramma’s.

Acties:
Ik keek op internet en bladen. Dit deed ik om te kijken wat er te doen was om zo daarop in te kunnen spelen. Door het artikel wat ik las over de Marikenloop ben ik verder gaan zoeken naar eventuele activiteiten die ik daar zou kunnen verrichten. Dit heb ik op het internet gedaan.

Resultaat:
Door veel te lezen, voorzie je jezelf van veel informatie. Dit heeft voor mij heel goed gewerkt.

Terugkoppeling:
Ik blijf veel op internet zoeken en blijf de krant lezen. Ik vind het interessant om te weten wat er om mij heen gebeurd en welke ontwikkelingen er zijn. Zo kan ik die informatie ook benutten voor mijn schoolwerk.